خرید از سراسر دنیا


» معرفی 5 مورد از بهترین لپ تاپ های لنوو core i7

معرفی 5 مورد از بهترین  لپ تاپ های لنوو core i7

در این مطلب به معرفی چند مورد از بهترین لپ تاپ های Core i7 لنوو که در بازار ایران میتوانید بخرید اشاره میکنیم . این لپ تاپ ها هم برای گیمینگ مناسب هستند و هم برای کارهای تجاری و استفاده های عمومی . در این مطلب از محصولات برند لنوو نام میبریم که قطعا نام آنها را شنیده اید و میتوانید در میان این لپ تاپ ها، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید .

معرفی برند لنوو

30 سال پیش و زمانی که اولین بار برند چند ملیتی لنوو تاسیس شد، هیچ کسی فکرش را هم نمی‌کرد که امروز بهترین لپ تاپ لنوو در لیست مدل‌های پرفروش بازار قرار بگیرند. لنوو در مسیر معرفی خود به بازار تا قد علم کردن در برابر سایر رقبا راه‌های مختلفی را پیش گرفت؛ اما در هیچ کدام به اندازه طراحی لپ تاپ موفق نبوده است.

البته که بعضی از کاربران ممکن است لنوو را با گوشی‌های هوشمند میان رده بشناسند؛ اما ارزش این برند بیش از این که به خاطر سرمایه گذاری روی اسمارت فون‌ها رشد کرده باشد ناشی از جایگاه مستحکم در زمینه تولید و طراحی لپ تاپ است. لپ تاپ‌های نسبتا سبکی که با پردازنده و قیمت‌های متنوع پاسخگو نیاز قشر گسترده کاربران در بازار بوده‌اند

اگر شما هم لنوو را به عنوان سومین تولیدکننده موفق لپ تاپ در دنیا برای خرید کامپیوتر همراه انتخاب کرده‌اید همراه ما بمانید. در این مطلب مروری مختصر بر قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری بهترین لپ تاپ‌های لنوو داریم. لپ تاپ‌هایی که در عین تنوع، با امکانات کافی انتظارات کاربران را برآورده می‌کنند.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فناوری به مجله اینترنتی پلازامگ مراجعه نمایید.

معرفی بهترین لپ تاپ های لنوو core i7

در این قسمت به معرفی 5 مورد از بهترین لپ تاپ های Core i7 لنوو خواهیم پرداخت.

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – AC

مدل IdeaPad 330 یکی از میان رده‌های خوش قیمت بازار است که تمام امکانات ایده آل برای استفاده حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای را دارد. این محصول پردازنده‌ مرکزی‌ CORE I7 8550U اینتل، 8 گیگابایت رم از نوع DDR4 و 1 ترابایت حافظه‌ی داخلی دارد.

نمایشگر 15.6 اینچی این لپ تاپ با دقت Full HD طراحی شده و کیفیت بالایی دارد.

مشخصات محصول:

پردازنده Core i7

رم 4 گیگابایت

حافظه داخلی یک ترابایت

نمایشگر 15.6 اینچی

باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 30 وات ساعت

کاربری عمومی

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Legion 5 _ D

سری گیمینگ لنوو با سی پی یو قدرتمند نسل دهم و گرافیک قوی‌تر طراحی شده است. رم و پردازنده قدرتمند این دستگاه برای بارگذاری سنگین‌ترین نرم افزارهای موجود ایده آل هستند. این محصول از گران قیمت‌ترین مدل‌هایی است که اواخر 2017 توسط لنوو عرضه شد.

مشخصات محصول:

پردازنده Core i7

رم 32 گیگابایت

حافظه داخلی یک ترابایت

نمایشگر 15.6 اینچی

باتری لیتیوم یونی با عمر 2 تا 4 ساعت

مخصوص بازی، کاربری مالتی‌مدیا و عمومی

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad L340 – A

IdeaPad L340 یکی از محصولات جدید با طراحی جذاب و امکانات جدید بوده که توسط لنوو معرفی شده است. صفحه نمایش این محصول با پنل‌ TN، کیفیت‌ HD و روکش مات تولید شده و در طراحی تاچ پد و کیبورد تغییرات محسوسی می‌بینیم.

پردازشگر گرافیکی‌ GEFORCE GTX 1650 4G ، شانزده گیگابایت رم از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه‌ داخلی در مجموع سخت افزار اصلی این محصول را تشکیل می‌دهند.

مشخصات محصول:

پردازنده Core i7

رم 16 گیگابایت

حافظه داخلی یک ترابایت

نمایشگر 15.6 اینچی

باتری لیتیوم یونی با عمر 3 تا 5 ساعت

مخصوص بازی، کاربری مالتی‌مدیا، عمومی، باریک و سبک

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad L3 - 15IML05

مغز متفکر لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad L3 - 15IML05 یک پردازنده ۶۴ بیتی Core i7 است که رم 8 گیگابایتی دارد.

کاربری مالتی‌مدیا و عمومینمایشگر 15.6 اینچی این محصول در کنار پردازنده قوی برای انجام امور حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای مناسب خواهد بود.

مشخصات محصول:

پردازنده Core i7

رم 8 گیگابایت

حافظه داخلی یک ترابایت

نمایشگر 15.6 اینچی

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad S540 – K

نقطه متمایز کننده این محصول نسبت به مدل‌های دیگر صفحه‌نمایش IPS ۱۵.۶اینچی آن با رزولوشن Full HD است. لنوو در این مدل پردازنده و رم نسبتا قوی استفاده کرده تا این محصول به خوبی از پس بازی و نصب نرم افزارهای سبک تا متوسط برآید.

مشخصات محصول:

پردازنده Core i7

رم 8 گیگابایت

حافظه داخلی یک ترابایت

نمایشگر 15.6 اینچی

باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 52.5 وات ساعت

کاربری عمومی و مالتی مدیا

سخن پایانی:

اگر به دنبال خرید بهترین لپ تاپ های لنوو core i7 هستید ما در اینجا 5 مورد از بهترین لپ تاپ های Core i7 لنوو را در ایران برای شما قرار دادیم تا بتوانید با مقایسه و بررسی لپ تاپ مورد علاقه تان را انتخاب کنید . اگر شما هم نمیدانید چه لپ تاپی مناسب شماست باید ابتدا مشخص کنید که کارایی که میخواهید از لپ تاپ چیپست ؟


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده